گالری پرده اداری

گالری پرده اداری شرکت پرده سان تولیدکننده انواع پرده‌های اداری با بالاترین کیفیت. به گالری پرده اداری ما خوش آمدید.

گالری پرده اداری

معرفی کوتاه پرده سان

شاید برای شما نیز سوالات زیر مطرح شده باشد:

  • انواع پرده اداری چیست؟
  • چه کاربردی دارد؟
  • نحوه انتخاب و استفاده آن چگونه است؟
  • بهترین نوع و کاربردهای پرده اداری چیست؟
  • نگهداری و شست‌وشوی پرده چگونه انجام می‌شود؟
  • چگونه می‌توانیم یک مجموعه معتبر برای انتخاب پرده اداری انتخاب نماییم؟

گالری پرده اداری

اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید با ما همراه باشید. مجموعه پرده‌سان با بیش از ۳۰ سال سابقه تولید انواع پرده اداری، یکی از معتبرترین مراکز تولید پرده اداری در ایران می‌باشد. برای اثبات این گفتار کافی است به لیست برخی از مشتریان ما توجه نمایید:

  • دانشگاه تهران
  • صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
  • شرکت زر ماکارون
  • شرکت LG
  • شرکت هیمالیا
  • شرکت سامسونگ
  • شهرداری تهران
  • شهرداری لواسان
  • بانک سینا
  • بانک شهر
  • بانک حکمت ایرانیان
  • بانک ملت
  • بانک ملی و…

پُر واضح است که اعتماد برندهای بزرگ ایران به مجموعه پرده سان بی‌دلیل نیست. بالاترین کیفیت و خدمات متنوع پرده اداری پرده سان، این شرکت را بعنوان یکی از گزینه‌های اصلی انتخاب برندها و مجموعه‌های بزرگ و سازمان‌ها تبدیل کرده است.

گالری پرده اداری

ریشه‌های ایرانی در یک کسب‌وکار معتبر جهانی

به پرده سان خوش آمدید

شور و اشتیاق به کار آنها که هر روز توسط دو اصل اساسی انجام می‌شود ، این امکان را به وجود می‌آورد که انعطاف‌پذیری صنعتگری که محصولات دستی با کیفیت کار و منطق صنعتی ساخته می‌شوند ، را ترکیب کنند.

این راز آن‌هاست: تجارت خود را به یک مأموریت واقعی تبدیل می‌کنند. تنها طی چند سال ، پرده سان واقعیت یک شرکت صنعتگر کوچک را پشت سر گذاشت تا به یکی از رهبران بخش تولید پرده‌های اداری  دستی و موتوریزه با یک سبک ساختاری تبدیل شود.

هر نیروی انسانی داخلی برای اطمینان از اینکه کار همیشه با آگاهی از اهمیت آن انجام شود ، دخیل است.

این شرکت در یک سیستم مدیریت کیفیت تأیید شده مطابق با استاندارد ISO 9001-2008 که محصولات و فرایندهای تولید را به کنترل‌های داخلی و خارجی سختگیرانه ارائه می‌دهد ، کار می‌کند. از این طریق اطمینان حاصل می‌کند که خدمات ارائه شده کاملاً مطابق با نیازهای مشتریان خود از نظر پارامترها فنی ، دقیق‌بودن و انعطاف‌پذیری است.

برش و ایستگاه‌های کاری کنترل مدرن به پرسنل واجد شرایط اجازه می‌دهد تا زمان تولید را کاهش داده و به یک استاندارد با کیفیت بسیار بالا برسند. همه این عناصر به ما این امکان را می‌دهد که نه تنها از ظرفیت تولید قابل توجهی برخوردار باشیم بلکه به ما اجازه می‌دهد راه‌حل‌هایی را برای سبک‌های زندگی معاصر با تأثیر محیطی کم و صرفه‌جویی در مصرف انرژی بالا پیشنهاد کنیم.

تحقیقات در گالری پرده اداری

تحقیقات دقیق در مورد مواد جدید و راه حل‌های جدید ما را قادر می‌سازد تا همه نیازهای بازار به طور فزاینده‌ای را برآورده کنیم. پرده سان همیشه در تحقیق و فناوری سرمایه‌گذاری کرده است تا محصولاتی را تولید کند ، که دائماً در حال بهبود و رقابت هستند. راه حل‌های مدرن که با نیازهای یک بازار که به طور مداوم در حال تغییر است تحول پیدا می‌کند و بنابراین نیاز به نظارت مستمر دارد.

پرده سان واحد تحقیقاتی بسیار قوی دارد، زیرا ما به خوبی می‌دانیم که فقط با آمادگی برای فردا می‌توانیم ، امروز بهترین تلاش خود را انجام دهیم.

جستجوی مداوم و توجه به مواد جدید و راه‌حل‌های جدید به ما این امکان را می‌دهد تا تمامی نیازهای بازار را بطور فزاینده برآورده کنیم.

گالری پرده اداری

تنوع در گالری پرده اداری

پرده سان با توجه به سلیقه مشتریان عزیز، اقدام به تولید انواع پرده اداری نموده است. تنوع و گستردگی محصولات پرده سان، علت مهمی در گزینش این مجموعه معتبر توسط شرکت‌های بزرگ و کوچک داشته است. در زیر به بخشی از محصولات تولیدی پرده سان اشاره شده است.

  1. پرده اداری
  2. پرده کرکره
  3. پرده سیلوئت
  4. پرده شیدرول
  5. پرده موتوری
  6. پاراوان جداکننده
  7. لوردراپه
  8. پلیسه
  9. اسکرین خورشیدی
  10. درب کشویی
  11. پرده بامبو
  12. پرده باند
  13. پرده سیلوئت
  14. پرده توری
  15. پرده کرکره فلزی
  16. پرده کرکره چوبی
  17. پرده زبرا
  18. پرده شید (چاپی و اسکرین)
  19. درب کشویی
  20. پرده اپن رمن

گالری پرده اداری

مزایای انتخاب پرده اداری پرده سان

پرده‌سان ارائه راه حل‌های جامع، از جمله مشاوره، نصب و راه‌اندازی کامل انواع پرده‌های اداری و محصولات اضافی مرتبط با آن است که به شما کمک می‌کند نور و زیبایی محیطی را در شرکت‌ها، مغازه‌ها، ساختمان‌های صنعتی، دفاتر، هتل‌ها، رستوران‌ها و مجموعه عرصه‌های ورزشی مدیریت کنید. از طریق شرکت پرده‌سان که دارای دانش فنی در تولید انواع پرده اداری است می‌توانید راه حل‌های مناسب برای انتخاب انواع پرده‌های اداری را به همراه داشته باشید.

از آنجا که ما از نظر محیط زیست آگاه هستیم محصولات ما بسیار هوشمند و منطبق بر اصول زیست محیطی هستند. در توسعه محصول ما تمرکز بر دستیابی به حداکثر عملکرد ممکن با کمترین مصرف انرژی را داریم. البته بدون به خطر انداختن ارزش‌های اصلی در دکوراسیون و طراحی ازجمله اعتماد، شایستگی و طراحی. محصولات پرده‌سان شامل انواع سیستم‌های موتوریزه و هوشمند است که تضمین می‌کند که هرگز انرژی بیشتری مصرف نکنید.

رویای پرده سان

این وقتی است که شما می‌توانید مشتری جدید خود را دوباره ارزیابی کنید

و می‌بینید که واقعاً احساس رضایت دارید.

این همان زمانی است که او، با اشتیاق دست شما را می‌فشارد و می‌فهمید که کار شما برای او چقدر مهم بوده است.

این‌ها لحظه‌هایی هستند که شما را به ادامه راه تشویق می‌کنند ، به دنبال افق های جدید … برای شروع بهترین فصل کار شگفت ما.


همچنین پرده‌سان مفتخر است تا تمام محصولات خود را به صورت دستی و موتوریزه ارائه کند.

کافیست با شماره‌های ارتباطی پرده‌سان تماس بگیرید.

خط ویژه: ۷۰  ۷۷  ۳۶  ۷۷  ۰۲۱

موبایل: ۷۵  ۳۵  ۸۰۹  ۰۹۱۲  –  ۰۹۳۵۶۰۰۰۰۳۶

تا از کارشناسی در محل ( تهران و حومه ) به صورت رایگان و کارشناسی شما عزیزان به صورت تلفنی استفاده نمایید.


شرکت پرده سان تولیدکننده انواع پرده‌های اداری در ایران