انواع پرده اداری

انواع پرده اداری چیست؟ چه کاربردی دارد؟ نحوه انتخاب و استفاده آن چگونه است؟ بهترین نوع و کاربردهای پرده اداری چیست؟ نگهداری و شست‌وشوی پرده چگونه انجام می‌شود؟ چگونه می‌توانیم یک مجموعه معتبر برای انتخاب پرده اداری انتخاب نماییم؟

اگر به دنبال پاسخ سوالات بالا هستید همراه ما باشید. در این نوشته کوتاه سعی داریم به کلیه موارد بالا پاسخ دهیم. همین حالا می‌توانید با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید. با کمال میل پاسخگوی سوالات شما هستیم. با مجموعه پرده سان (پرده آفتاب) با ۳۰ سال سابقه درخشان و کیفیت بی‌‌نظیر در خدمت مشتریان عزیز هستیم.

انواع پرده اداری

مقدمه‌ای بر انواع پرده اداری

پرده اداری چیست و چه کاربردی دارد؟ از قدیم الایام و از زمانی که دکوراسیون اداری به وجود آمده است، یکی از بزرگترین مشکلات مکان‌های اداری پوشش پنجره‌ها بوده است. انواع پرده و پوشش پنجره در واقع یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی و طراحی فضاهای اداری و کسب‌وکارها می‌باشد. باید توجه داشت انتخاب مناسب انواع پرده اداری ، تاثیر بسزایی در برندینگ محیطی و اعتبار برند دارد. از دیرباز تا هم‌اکنون یکی از بزرگترین دغدغه‌های طراحان اماکن و دفاتر اداری، پوشش پنجره‌ها بوده است. راه حل ما پرده‌های اداری پرده سان است. ولی لزوم توجه به این مورد چیست؟

پرده زبرا (محبوب و مدرن)

پرده زبرا با داشتن قابلیت سایه روشن و به خاطر داشتن مکانیزم ساده و قیمت مناسب یکی از رقبای اصلی پرده کرکره می‌باشد. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید. پرده زبرا انواع مختلفی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پرده زبرا
  2. پرده سیلوئیت
  3. پرده باند
  4. پرده رمن شید

 پرده شید (با قابلیت چاپ)

در این بین باید از پرده شید نیز نام برد. این پرده به خاطر سیستم ساده و قابلیت چاپ و قیمت مناسب قسمت عمده‌ای از بازار پرده‌های اداری را به خورد اختصاص داده است.

پرده‌های اداری پرده‌سان برای هر آب و هوای محیطی راحت است

کرکره چوبی و آلومینیومی (کلاسیک و شیک)

یکی از پیشنهادهای پرده سان جهت استفاده از پرده‌های اداری ، پرده کرکره فلزی ۲۵ و ۱۶ میلیمتری و پرده کرکره چوبی ۲۵ و ۵۰ میلیمتری است. این نوع قابلیت سایه روشن کردن در هر نقطه‌ای که در آنجا استپ شده را داراست. پرده کرکره از قدیمی‌ترین انواع پرده‌های اداری می‌باشد که مورد استقبال مردم قرار گرفته است. البته به خاطر تیغه‌های باریک پرده کرکره، این پرده نیاز به مراقبت و احتیاط در استفاده دارد.

انواع پرده اداری پرده سان

مزایای انواع پرده اداری پرده سان

پرده‌سان ارائه راه حل‌های جامع، از جمله مشاوره، نصب و راه‌اندازی کامل انواع پرده‌های اداری و محصولات اضافی مرتبط با آن است که به شما کمک می‌کند نور و زیبایی محیطی را در شرکت‌ها، مغازه‌ها، ساختمان‌های صنعتی، دفاتر، هتل‌ها، رستوران‌ها و مجموعه عرصه‌های ورزشی مدیریت کنید. از طریق شرکت پرده‌سان که دارای دانش فنی در تولید انواع پرده اداری است می‌توانید راه حل‌های مناسب برای انتخاب انواع پرده‌های اداری را به همراه داشته باشید.

از آنجا که ما از نظر محیط زیست آگاه هستیم محصولات ما بسیار هوشمند و منطبق بر اصول زیست محیطی هستند. در توسعه محصول ما تمرکز بر دستیابی به حداکثر عملکرد ممکن با کمترین مصرف انرژی را داریم. البته بدون به خطر انداختن ارزش‌های اصلی در دکوراسیون و طراحی ازجمله اعتماد، شایستگی و طراحی. محصولات پرده‌سان شامل انواع سیستم‌های موتوریزه و هوشمند است که تضمین می‌کند که هرگز انرژی بیشتری مصرف نکنید.

کسب و کاری جهانی با ریشه‌های محلی ایران

به وب‌سایت پرده سان خوش آمدید!

هدف نهایی ما این است که به شما بهترین حمایت ممکن و بهترین راه حل های فنی را  ارائه بدهیم. با استفاده از این وبسایت، ما به شما طیف کاملی از تمام محصولات و لوازم جانبی که شما نیاز دارید را می‌دهیم تا بتوانید موثرترین و بهترین نصب پرده اداری را با توجه به صرفه‌جویی در قیمت و صرفه جویی در انرژی انتخاب نمایید. برای داشتن یک شریک امن و مطمئن، انتخاب پرده‌سان بهترین انتخاب است. ما امیدواریم که این وب‌سایت یک ابزار موثر باشد تا با ما تماس بگیرد.

محصولات کارآمد برای حفظ محیط زیست و صرفه‌جویی انرژی در محیط داخلی با پرده‌سان

البته پرده‌سان به علت وجود سلایق فراوان ایرانیان محصولات پرده های اداری خود را فراتر از محصولاتی که نام برده ایم گذاشته است.

انواع پرده اداری تولیدی پرده سان

از انواع این پرده های اداری میتوان به محصولات زیر اشاره کرد:

نظافت و شستشوی پرده اداری

مساله شست‌وشو پرده بسیار با اهمیت است. در محیط‌های اداری و سازمانی، رفت‌وآمد و تردد بسیار زیاد است. بنابراین این مکان‌ها بعد از مدت اندکی، دچار آلودگی و گرد و غبار می‌شوند. به همین دلیل پس از مدت زمانی باید به فکر شستن پرده‌ها بود. از طرفی شستن پرده از آن دست کارهایی است که اکثر افراد در خانه‌هایشان هم آن را به سختی انجام می‌دهند. حال اگر در چنین محیط‌هایی مسئول نظافت وجود نداشته باشد، مساله پیچیده‌تر هم می‌شود. بنابراین در انتخاب پرده اداری به این موضوع مهم نیز باید توجه داشت.

پس پرده‌ای مناسب محیط اداری و سازمانی است که قابلیتت شست‌وشو در محل را داشته باشد. یعنی بدون باز کردن آن بتوان آن را گردگیری و نظافت نمود. علاوه بر آن بتوان آن را راحت از جایش خارج کرد. پرده‌سان، قطعا به این موضوع نیز در انتخاب پرده‌ی اداری توجه داشته است.

انتخاب انواع پرده اداری مناسب

همچنین پرده سان مفتخر است تا تمام محصولات خود را به صورت دستی و موتوریزه ارائه کند.

کافیست با شماره تلفن پرده سان تماس بگیرید

خط ویژه: ۷۰  ۷۷  ۳۶  ۷۷  ۰۲۱

موبایل: ۷۵  ۳۵  ۸۰۹  ۰۹۱۲  –  ۰۹۳۵۶۰۰۰۰۳۶

تا از کارشناسی در محل ( تهران و حومه ) به صورت رایگان و کارشناسی شما عزیزان به صورت تلفنی استفاده نمایید.

پروژه های انجام شده توسط پرده‌سان:

  • دانشگاه تهران
  • صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
  • شرکت زر ماکارون
  • شرکت LG
  • شرکت هیمالیا
  • شرکت سامسونگ
  • شهرداری تهران
  • شهرداری لواسان
  • بانک سینا
  • بانک شهر
  • بانک حکمت ایرانیان
  • بانک ملت
  • بانک ملی و…

انواع پرده اداری مناسب

 

انواع پرده‌ها را از پرده‌سان بخواهید:

شرکت پرده سان تولیدکننده انواع پرده‌های زیر است:

  1. پرده اداری.
  2. پرده کرکره (آلومینیومی و چوبی).
  3. پرده زبرا
  4. پرده سیلوئت
  5. پرده شیدرول
  6. پرده موتوری
  7. پاراوان جدا کننده
  8. لوردراپه
  9. پلیسه
  10. اسکرین خورشیدی
  11. پرده بامبو
  12. درب کشویی