پرده اداری مدل زبرا سیلوئت
پرده اداری مدل زبرا سیلوئت
۱۳۹۸-۰۳-۰۱
پرده کرکره ای سبز روشن
پرده کرکره ای سبز روشن
۱۳۹۸-۰۳-۱۱
پارتیشن کشویی طرح دار

پارتیشن کشویی طرح دار

امروزه با توجه به سبک ساختمان سازی ها و فضاهای موجود درون هر واحد، باید به فکر استفاده بهینه از محلی که در اختیار ما است باشیم. لذا گروه تولیدی پرده آفتاب با ارائه پارتیشن کشویی در طرح ها و رنگ های مختلف، امکانی را به شما می دهد که در فضای خود محلی مانند انباری درست کرده و یا آن را به بخش های مختلف تقسم کرده و با استفاده از آن درب کشویی، فضا ها را به هم مرتبط سازید. در ادامه به توضیح مختصری درباره این مدل از پارتیشن کشویی طرح دار می پردازیم.

پارتیشن کشویی طرح دار

در این پروژه با استفاده از پارتیشن کشویی طرح دار به نحوه بسیار زیبایی توانسته ایم بخش های این فضا را از یکدیگر جدا کرده تا در کنار حفظ هارمونی دکوراسیون، علاوه بر افزودن زیبایی به محیط، از فضای محیط استفاده بهینه را کرده باشیم.

پارتیشن کشویی طرح دار

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید در این پروژه هدف این بوده است تا بخشی از محیط کار از سایر بخش ها بصورت کامل جدا شود اما در عین حال دسترسی به آن به سادگی امکان پذیر باشد.

با توجه به فضای محیط و درخواست مشتری، پارتیشن کشویی با والان روکار مجزا در این فضا پیاده سازی گردید تا ضمن جداسازی کاربردی محیط، زیبایی و هماهنگی فضای اداری را نیز حفظ نماید.

 

پارتیشن کشویی طرح دار

جهت مشاهده انواع نمونه کار پرده اداری سایر محصولات ما را مشاهده فرمایید.

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.