پرده شید چاپی با طرح اختصاصی قنادی
پرده اداری شید چاپی با طراحی اختصاصی
۱۳۹۸-۰۳-۱۴
انواع پرده اداری
۱۳۹۸-۰۳-۲۳
پرده زبرا باند برای اتاق نشیمن

پرده زبرا باند برای اتاق نشیمن

پرده زبرا به دلیل ویژگی که در نوردهی دارد، گزینه بسیار مناسب جهت دیزاین محل های مد نظر شما می باشد. گروه تولیدی پرده آفتاب با ارائه طرح زیبا و خاص پرده زبرا باند برای اتاق نشیمن سعی بر این تا فضای مورد استفاده شما را بیش از پیش دلپذیرتر نماید.

در این پروژه با استفاده از پرده زبرا روشن که مطابق با تم رنگی استفاده شده در دکور فضا می باشد و به درخواست مشتری تهیه و آماده شده است.

در ادامه می توانید در تصاویر جلوه ی نوردهی این مدل از پرده ها را مشاهده فرمایید.

پرده زبرا باند برای اتاق نشیمن

پرده زبرا باند برای اتاق نشیمن

زیبایی نور منتشر شده به همراه حفظ حریم خصوصی اتاق باعث می شود که پرده های زبرا باند، انتخابی مناسب برای دکور انواع اتاق نشیمن، اتاق خواب و مطالعه و … باشد.

این پرده با سایه ای که با استفاده از لایه های همپوشانی از لبه های سایه و روشن متناوب و با فیلتر کردن نور یا پارچه های ضخیم ایجاد می کند، باعث لذت بردن شما از محل خود به عنوان جایی شیک و مدرن که انتظارش داشتید می شود.

 

پرده زبرا باند برای اتاق نشیمن

پرده زبرا باند برای اتاق نشیمن

در نهایت همانطور که از ظاهر این نمونه پرده های زیبا به چشم می آید، از مناسب ترین گزینه های ممکن برای طراحی فضای داخلی شما می باشند.

این پرده ها با توجه به تنوع در رنگ و طرحی که دارند، خیال شما را از بابت ایجاد هارمونی در فضای داخلی، آسوده می نماید.

 

پرده زبرا باند برای اتاق

 

شما می توانید سایر نمونه کارهای پرده اداری را که توسط گروه تولیدی پرده آفتاب طراحی، تولید و پیاده سازی شده اند را در قسمت محصولات مشاهده کنید.

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.