نمونه کارهای پارتیشن
۱۳۹۳-۱۰-۲۸
پرده پلیسه
۱۳۹۵-۰۷-۱۲

پرده کرکره در آشپزخانه

پرده ها هم مانند پوشش کف، دیوار و سقف، یک پوشش اصلی در دکوراسیون داخلی خانه به شمار می آیند و علاوه بر زیباتر کردن جلوه خانه، اجازه می دهند میزان ورودی نور را نیز خودمان کنترل کنیم. کاربرد پرده ها برای جاهای مختلف خانه ، متفاوت می باشد. مسلما پرده ای را که برای اتاق نشیمن و یا اتاق کودک انتخاب می کنید را نمی توانید در آشپزخانه استفاده کنید.

پرده کرکره در آشپزخانه

بطور کلی در فضاهای کوچک و کم نور، باید در انتخاب نوع و جنس پرده بسیار دقت کرد تا جلوی نوری که قرار است به داخل بتابد، گرفته نشود. در آشپزخانه ها نیز یکی از بهترین انواع پرده استفاده از  پرده کرکره در آشپزخانه می باشد. استفاده از پرده کرکره در آشپزخانه باعث می شود  در طول روز، منبع اصلی روشنایی آشپزخانه نور خورشید باشد و همچنین براحتی قابلیت سایه روشن کردن را داشته باشد.

برای پوشش دیوار آشپزخانه های طرح دار می توانید از پرده کرکره های ساده و بدون طرح برای پنجره استفاده کنید ولی در صورتی که دوست دارید پرده آشپزخانه نمایان باشد حتما ازپرده کرکره های افقی مانند کرکره چوبی، با رنگی متضاد با دکور آشپزخانه استفاده کنید.

پرده کرکره در آشپزخانه

مزایای استفاده از پرده کرکره در آشپزخانه

امروزه به جای استفاده از پارچه های بلند و حریر برای پوشاندن پنجره های آشپزخانه، از پرده های کرکره ایی که به صورت بالارو، در قسمت بالایی پنجره جمع می شوند، استفاده می شود. برتری این پرده ها نسبت به دیگر پرده ها این است که جای زیادی نمی گیرند و به هنگام آشپزی خطر شعله ور شدن و جلوی دست گرفتن را به حد صفر می رسانند.

پرده های کرکره اعم از الومینیومی، چوبی و یا پرده های رولی زبرا، سیلوت، شید و… که امروزه به راحتی در بازار یافت می شوند، علاوه بر سبکی و کیفیت بالایی که دارند، در طرح ها و رنگ های مختلف هستند که به راحتی با هر دکور و هر نوع سبکی می توانید از آنها استفاده کنید.

مزیت دیگر این پرده ها قابل شستشو بودن آنهاست. حتی جنس این نوع پرده ها به گونه ای است که به هنگام لک شدن می توانید با استفاده از اسپری های لک بر و اسفنج به راحتی لک آنها را از بین ببرید.

از دیگر مزایای این نوع پرده می توان به اکوستیک بودن طبیعی این پرده اشاره کرد و بدلیل طبیعی بودن اجزاء تشکیل دهنده آن تابستان ها خنک و در زمستان محیطی گرم و دلچسب را مهیا می سازد .

همچنین استفاده از پرده کرکره در آشپزخانه بدلیل سیستم کنترلی مجهز امکان تنظیم نور را در هر محیطی به سادگی میسر میسازد .

 

 

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.