پرده کرکره چوبی
روش تمیز کردن پرده کرکره چوبی
۱۳۹۳-۰۸-۱۹
پرده سیلوئت
پرده سیلوئت چیست؟
۱۳۹۳-۰۸-۲۱
پرده مناسب

پرده مناسب

انتخاب پرده مناسب (قسمت اول)

هنگامی که قصد دارید پرده ای برای یک پنجره انتخاب کنید باید مدلی را برگزینید که هم به لحاظ زیبایی و هم از نظر کاربردی برای آن پنجره و دکوراسیون اطرافش مناسب باشد. در واقع در هر خانه پنجره های متعددی در ابعاد و اشکال مختلف وجود دارند که هریک باید با پرده ای متناسب با ویژگی های خاص خود پوشانده شوند.

دقت کنید که یکی از عواملی که باید در انتخاب پرده باید در نظر داشته باشیم ، مدل پنجره است، بلندی یا کوتاهی، عریض بودن و یا باریکی پنجره ، نحوه باز و بسته شدن آن ، چگونگی و محل قرار گرفتن آن در دیوار ، از نکاتی هستند که تصمیم گیری ما را درباره مدل پرده تحت تأثیر قرار می دهند.

توجه داشته باشید که مدل انتخابی شما باید امکان باز و بسته شدن راحت پنجره ها و یا درهای شیشه ای را فراهم کند. در اینجا راهکارهایی برای بعضی از این پنجره ها پیشنهاد شده است.

پرده مناسب

انتخابپرده مناسب

پنجره های مدور: برای پوشش پنجره هایی که به جای یک سطح تخت سطح مدوری را تشکیل می دهند، چند راه وجود دارد. چنانچه پنجره مدور از ابعاد کوچکی برخوردار است می توان از چوب پرده های خمیده که انحنای پنجره را دنبال می کنند، استفاده کرد. در این صورت می توان پرده ای دو تکه برای این پنجره تهیه کرد که در مواقع لازم در دو طرف پنجره جمع می شود. اما در مواردی که پنجره بزرگ باشد جمع کردن پنجره در دو طرف آن موجب عریان به نظر رسیدن پنجره می شود. از این رو بهتر است از پرده های والان دار برای چنین پنجره ای استفاده کنیم و یا پرده چند تکه ای برای این پنجره تهیه کنیم که قسمتی از آن نیز در وسط پنجره و در زاویه میان قاب های متعدد آن جمع شود.

اغلب مواقع تهیه پرده مناسب برای پنجره ها و هماهنگی آن با دکوراسیون خانه کمی مشکل است و گاه با صرف هزینه های بالا به آنچه مد نظرتان است نمیرسید!

شرکت پرده آفتاب برای سهولت انتخاب شما و ارائه راهنمایی های حرفه ای در انتخاب نوع پرده مناسب همواره آماده ارسال کلیه نمونه کارها به همراه کارشناس رایگان می باشد.

” برای اولین بار در ایران تحویل و نصب ۴۸ ساعته تمامی سفارشات شما”

شماره تلفن : ۷۰ ۷۷ ۳۶ ۷۷ ۰۲۱ (ده خط تماس)    شماره موبایل : ۷۵ ۳۵ ۸۰۹ ۰۹۱۲

 

 

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.