تعمیرات پرده
۱۳۹۵-۰۸-۳۰
پرده کرکره فلزی
پرده کرکره فلزی
۱۳۹۵-۰۹-۱۵

پروژه پرده کرکره فلزی شرکت نفت مناطق مرکزی

شرکت پرده آفتاب در راستای مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده یکی از برندهای معتبر از بین چند تولیدکننده ی پرده دکوراتیو در سطح کشور می باشد. شرکت پرده آفتاب با در دست داشتن عام روز و تکنولوژی پیشرفته با کادری مجرب و کارآزموده، قابلیت مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع پرده های اداری کوچک و بزرگ ظرف مدت چهل و هشت ساعت کاری از زمان نصب تا اجرا را دارا می باشد.

 

شرکت پرده آفتاب با کادری متعهد و پاسخگو با درنظر گرفتن سلیقه مشتری و استفاده از تجربیات و سوابق کاری خود به دلیل متنوع بودن محصولات با مصرف کنندگان گرام همکاری و  همفکری نموده تا مشتری محترم بتواند با توجه به سلیقه و علایق خود بهترین و مناسب ترین گزینه را از نظر کیفیت و کمیت انجام دهد.

 

یکی دیگر از پروژه های عظیم شرکت پرده آفتاب، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران واقع در خیابان آفریقا می باشد. در این پروژه به دلیل واقع شدن ساختمان هفت طبقه در دو ضلع شمالی و جنوبی و مجموعه اتاق های کوچک و بزرگ و پنجره های بزرگ آفتابگیر و با توجه به اینکه در فصول مختلف زوایای تابش آفتاب تغییر می کند و نور مستقیم کیفیت نور مانیتور را تا حد زیادی پایین می آورد و همین پایین آمدن راندمان کاری آن ها می شود. با کمک و همفکری کارشناسان شرکت پرده آفتاب از پرده فلزی استفاده گردید. و از آنجا که در کلیه ساختمان های اداری اشخاص با نظرها و سلایق مختلفی وجود دارد از یک رنگ خنثی در محیط استفاده گردید، که علاوه بر زیبایی تقریبا همه پسند می باشد، و احساس ختگی و کسالت را کاملا دور می نماید.

 

کرکره های فلزی نسل جدید در دو سایز پانزده میلی متر و بیست و پنج میلی متری می باشند که باز با توجه بع محیط اداری بودن پرده کرکره بیست و پنج میلیمرتی به دلیل پهن تر بودن تیغه ها، نظافت این پره ها بسیار آسان بوده و توسط کادر خدماتی امکان پذیر می باشد.

“برای سهولت شما، مشتری گرامی در سریع ترین زمان ممکن کارشناس بصورت رایگان جهت بررسی پرده مورد نظر شما اعزام می گردد.”

 کلیه محصولات پرده ها به دو صورت موتوریزه و دستی قابل ارائه می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان جهت تعمیر انواع پرده ، با ما تماس بگیرید .

۰۹۳۵۶۰۰۰۰۳۶  –   ۰۲۱۷۷۳۶۷۷۷۰

تصاویر پروژه پرده کرکره فلزی شرکت نفت مناطق مرکزی انجام شده توسط شرکت پرده آفتاب

 

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.