روش شستشوی پرده پلیسه
۱۳۹۵-۰۸-۰۳
پرده بیمارستانی آنتی باکتریال
۱۳۹۵-۰۸-۲۲

استفاده از درب کشویی جداکننده چوبی، حصیری یا پارچه ای یکی از سبک ترین، زیباترین و کم هزینه ترین راه های جدا کردن دو بخش در یک سالن می باشد.

 

استفاده از درب کشویی جداکننده به جهت وزن کم و سرعت بالا در نصب و اجرا بدون نیاز به تخریب، مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است. سهولت در تعیین جهت، جمع شو و بازشو بودن درب، از دیگر محاسن اینگونه جداکننده ها می باشد. انتخاب والان و طرح آن نیز در اختیار مصرف کننده می باشد. از نوع دیگر درب کشوئی می توان از درب کشوئی چرمی نام برد که تمام خصوصیات ذکر شده در بالا در آن قابل اجرا می باشد از دیگر انواع دربهای کشوئی ،درب کشوئی با طرح، رنگ یا لگوی دلخواه شما به صورت چاپی می باشد. این گونه درب ها در منازل ،ادارات ، مساجد، بیمارستان ها و دیگر اماکن عمومی و خصوصی قابل اجرا می باشد.

شرکت پرده آفتاب با سی سال سابقه تولید و اجرا در امور دکوراسیون برای سهولت شما مشتریان گرامی، آماده ارسال کلیه نمونه کارها به همراه کارشناس بصورت رایگان به محل مورد نظر شما می باشد تا در سریع ترین زمان ممکن خدمات طراحی، تولید و نصب انواع درب کشویی مورد نظر شما در منزل یا محیط کارتان را ارائه دهد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده جدیدترین نمونه کارهای درب کشویی ، با ما تماس بگیرید .

۰۹۳۵۶۰۰۰۰۳۶  –   ۰۲۱۷۷۳۶۷۷۷۰

تعدادی از جدیدترین نمونه کارهای درب کشویی جداکننده

 

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.