پرده مناسب
انتخاب پرده مناسب (قسمت دوم)
۱۳۹۳-۰۸-۲۲
پرده مناسب
انتخاب پرده مناسب (قسمت چهارم)
۱۳۹۳-۰۸-۲۶
پرده مناسب

پرده مناسب

انتخاب پرده مناسب (قسمت سوم)

هنگامی که قصد دارید پرده ای برای یک پنجره انتخاب کنید باید مدلی را برگزینید که هم به لحاظ زیبایی و هم از نظر کاربردی برای آن پنجره و دکوراسیون اطرافش مناسب باشد. در واقع در هر خانه پنجره های متعددی در ابعاد و اشکال مختلف وجود دارند که هریک باید با پرده ای متناسب با ویژگی های خاص خود پوشانده شوند.

دقت کنید که یکی از عواملی که باید در انتخاب پرده باید در نظر داشته باشیم ، مدل پنجره است، بلندی یا کوتاهی، عریض بودن و یا باریکی پنجره ، نحوه باز و بسته شدن آن ، چگونگی و محل قرار گرفتن آن در دیوار ، از نکاتی هستند که تصمیم گیری ما را درباره مدل پرده تحت تأثیر قرار می دهند.

توجه داشته باشید که مدل پرده انتخابی شما باید امکان باز و بسته شدن راحت پنجره ها و یا درهای شیشه ای را فراهم کند. در اینجا راهکارهایی برای بعضی از این پنجره ها پیشنهاد شده است.

پرده مناسب

انتخاب پرده مناسب

زمانی که پنجره در فرورفتگی دیوار قرار گرفته باشد، می توان پرده را درون این فرورفتگی و یا بیرون از آن نصب کرد. اما نصب پرده در داخل فرورفتگی و در نتیجه فاصله بسیار کم آن با پنجره اگرچه بر زیبایی پرده و پنجره می افزاید اما مانع عبور بخش اعظم نور می شود و فضا را تاریک می کند. همچنین در این صورت پرده باید از ابعاد قاب پنجره پیروی کند. در مقابل ، نصب پرده در بیرون از قاب فرورفتگی دیوار، این امکان را به ما می دهد که پرده را به طور کامل به دو طرف پنجره بکشیم و جمع کنیم و در مواقع لازم از نور بیشتری بهره مند شویم و همچنین می توانیم بنا به سلیقه خود و متناسب با دکوراسیون اتاق از پرده های بلند برای پنجره ای کوتاه نیز استفاده کنیم.

اغلب مواقع تهیه پرده مناسب برای پنجره ها و هماهنگی آن با دکوراسیون خانه کمی مشکل است و گاه با صرف هزینه های بالا به آنچه مد نظرتان است نمیرسید!

شرکت پرده آفتاب برای سهولت انتخاب شما و ارائه راهنمایی های حرفه ای در انتخاب نوع پرده مناسب همواره آماده ارسال کلیه نمونه کارها به همراه کارشناس رایگان می باشد.

” برای اولین بار در ایران تحویل و نصب ۴۸ ساعته تمامی سفارشات شما”

شماره تلفن : ۷۰ ۷۷ ۳۶ ۷۷ ۰۲۱ (ده خط تماس)    شماره موبایل : ۷۵ ۳۵ ۸۰۹ ۰۹۱۲

 

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.